دروغ عشق
 
دل نوشته
NAVID ALKA
 
جمعه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 23:58 ::  نويسنده : نوید

آن که می گوید دوستت می دارم 

خنیاگر غمگینی است

که آوازش را ازدست داده است.



نظرات شما عزیزان:

bahar.restless
ساعت23:56---20 ارديبهشت 1392
حضورت در کنار من معجزه نبود
نبودنت هم فاجعه نیست
فردا روزِ دیگری برای من خواهد بود
بیشتر از این برایت اشک نخواهم ریخت . . .


ஜ&ღ
ساعت0:00---18 ارديبهشت 1392
یـــــــه روزایـــــی ، یـــــــه شـــبـایـــی
به یه آدمــای خاصی خیلی احتــیاج داری
گوشیــتو برمیداری شمارشــو بگیری
اما میــدونی بی فایــدس
اینـقدر دلـگیرو دلتـنگی که یهـو به خـودت میـای
و میـبیــنی خیره شـدی به یه صفـحه ی خــالیِ بی جــواب
اشکــات سرازیر شُـدن و بعد با خودِت فقـط یه جمــله میگی
اون هـمه دوســت داشتن آخــرش چِــرا اینـطوری شـد.........


ஜ&ღ
ساعت23:42---15 ارديبهشت 1392
لطفا به من عشق تعارف نکنيد

سيرم...

من به تنهايي کنار ساحل قدم ميزنم

به تنهايي به ديدن غروب ميروم

به تنهايي تنها ميمانم!

عشق را ميسپارم به چشمان آزاد و نترس ِ موش هاي صحرايي

من شکستم ، ديروز تکه تکه هايم را با دست جمع کردم ،

دستم بريد ! از فردا خودم را گچ ميگيرم

شايد ديگر هرگز پرواز نکنم،اما هرگز زمين نميخورم...

شايد نخندم،اما گريه هم نميکنم...

شايد جاودانه نشوم،اما آسوده ميميرم...

فردا قلبم را از جا ميکنم ، چالش ميکنم زير خروارها خاک نم کشيده ي کوير

شما هم ميتوانيد در مراسم تدفينش شرکت کنيد

فقط لطفا قلبم را ندزديد

من عاشق نميشوم

حتي به قيمت پوسيدن...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

باشه تو بردى و اينا برات افتخارن.... تو ختم عالمى و منم اند خامم؟ فک نکنى اهل جبران يا انتقامم! خودم بايد دقت ميکردم تو انتخابم....
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته و آدرس navid-alka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان